Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Zobacz więcej



Edukacja Wczesnoszkolna



Drodzy Czytelnicy i przyszli Autorzy,

planowana tematyka kolejnych numerów kwartalnika „Edukacja Wczesnoszkolna” na rok 2017/2018 odnosi się do zagadnień, które znajdują się w sferze zainteresowań nauczycieli klas I-III. Kontynuujemy założenia twórców i kolejnych redaktorów czasopisma zmierzające do stwarzania na łamach „Edukacji Wczesnoszkolnej” pola do integracji teorii i praktyki edukacyjnej. Chcemy przedstawiać naszym Czytelnikom najnowsze tendencje dydaktyczne, upubliczniać wyniki badań naukowych, a także inspirować doświadczeniami i pomysłami współpracujących z nami zespołów nauczycieli akademickich i nauczycieli praktyków.

            Zachęcamy Czytelniczki i Czytelników do włączenia się w dyskusję na proponowane przez redaktorów tematy poprzez przysyłanie do publikacji swoich opinii, opisanych doświadczeń, ciekawych pomysłów. Oczekujemy zarówno na artykuły naukowe,
jak i propozycje dydaktyczne.

Z wyrazami szacunku

Zespół Redakcyjny



Tematyka 2017-2018 PDF

Zgłoszenie utworu do publikacji PDF
Oświadczenie WP ZNP WORD, PDF

Zasady recenzowania PDF
Formularz recenzji WP ZNP WORD, PDF
           
Wymagania redakcyjne PDF
Przypisy harwardzkie i bibliografia PDF



Język Polski

 

Drodzy Czytelnicy i przyszli Autorzy,

w tegorocznej tematyce kontynuujemy bogate tradycje „Zeszytów Kieleckich”, których głównym celem jest przybliżanie problemów współczesnej humanistyki i upowszechnianie dobrej dla ucznia metodyki języka polskiego. Postrzegamy kwartalnik jako arenę prezentacji i integracji dorobku teoretyków i praktyków. Łączą nas: ciekawość świata i chęć rozwiązywania realnych problemów edukacyjnych. Refleksja wokół najnowszych dyskursów teoretycznych i empirycznych, z których czerpie dydaktyka, i wokół metodycznej tradycji naszego przedmiotu. Chcemy uczyć się od siebie. Wskazywać związki między teorią i praktyką. Dzielić się kompetencjami i doświadczeniem. W dialogu z uniwersytetem budować przestrzeń kreatywnej i profesjonalnej edukacji polonistycznej. „Nadążać za innymi”, ze względu na ucznia i dla ucznia.

   Pozostajemy otwarci na współpracę z autorami uznanymi i początkującymi adeptami nauki i zawodu nauczycielskiego. Pismo dedykujemy także studentom, którzy chcą wiedzieć więcej o kontekstach edukacji humanistycznej, poznać lepiej proces kształcenia i współtworzyć z nami nową dydaktykę polonistyczną.

Zachęcamy Autorów do włączenia się w dyskusje na łamach pism (redakcja@wydped.pl).

Z poważaniem

Zespół Redakcyjny


Tematyka 2017-2018 PDF

Zgłoszenie utworu do publikacji JP 2016 PDF
Oświadczenie WP ZNP WORD, PDF   

Wymagania redakcyjne PDF
Przypisy harwardzkie i bibliografia PDF  


Kategorie