Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Zobacz więcej

1. Teksty ortograficzne z krzyżówkami

    Katarzyna Michalec

W książce znajdują się krótkie teksty ortograficzne przeznaczone dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.  Zadaniem dziecka jest wpisanie w miejsce kropek poprawnych głosek, czyli u, ó, h, ch, ż, rz. Książka  podzielona jest na cztery działy. W pierwszym wpisujemy tylko u, ó, w drugim h, ch, w trzecim ż, rz, a w ostatnim wszystkie głoski. Dodatkowo do każdej historii dołączone są krzyżówki. Jeśli rozwiązanie krzyżówki będzie sprawiało kłopot, to brakujące słowa znajdziemy w tekście. Książkę można wykorzystać na zajęciach z dziećmi w szkole, ale także jako sposób na pożyteczne spędzenie wolnego czasu w domu.


2. Ortograficzne rymowanki z labiryntami
   
   Katarzyna Michalec

W książce znajduje się zbiór rymowanek ortograficznych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zadaniem dziecka jest uzupełnienie rymowanki brakującymi głoskami czyli u, ó, h, ch, ż, rz. Dodatkowo do rymowanek dołączone są labirynty. Znajdują się w nich wyrazy, które również należy uzupełnić, a następnie ułożyć z nich zdania i wpisać w miejsce kropek.


3. 140 zagadek ortograficznych dla dzieci

    Katarzyna Michalec



4. Edukacja przyrodniczo-ekologiczna dzieci w wieku przedszkolnym. Osobista aktywność dziecka

    Mirosława Parlak

Dr Mirosława Parlak – nauczyciel akademicki, od wielu lat zajmuje się edukacją przyrodniczą i ekologiczną na etapie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Jest autorką książek, artykułów naukowych oraz metodycznych poświęconych tej tematyce. Współpracuje z placówkami oświatowymi, min. z przedszkolami i szkołami podstawowymi w celu weryfikacji autorskich rozwiązań w zakresie podnoszenia jakości wczesnej edukacji przyrodniczej.

Nowa publikacja autorki to propozycja wypływająca ze współczesnych zmian modelu wczesnej edukacji, kładąca nacisk na wykorzystanie wszechstronnej aktywności i zainteresowań dziecka w procesie ciekawej dla niego edukacji przyrodniczej.

Książka adresowana jest do nauczycieli przedszkoli oraz pedagogów pracujących w edukacji wczesnoszkolnej, a także do rodziców, którzy są coraz bardziej świadomi i zaangażowani w edukację swych dzieci. Ciekawe rozwiązania znajdą w tej książce również nauczyciele świetlic szkolnych i środowiskowych, a także opiekunowie, zajmujący się dziećmi w innych sytuacjach, np. podczas wakacji. Ważnym adresatem są adepci przygotowujący się do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji - studenci kierunków pedagogicznych wszystkich uczelni w Polsce.

Ideą książki jest wszechstronne aktywizowanie dziecka, a więc oparcie działań edukacyjnych na jego osobistej aktywności, będącej najważniejszym czynnikiem rozwoju. Realizacja propozycji działań metodycznych zawartych w publikacji będzie więc służyć podniesieniu jakości wczesnej edukacji dziecka nie tylko w zakresie poznawania przyrody i kształtowania postaw ekologicznych wychowanków, lecz i innych obszarów edukacji przedszkolnej.








.
.
.

3d
prazki


Kategorie