Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Zobacz więcej

Szczegóły produktu

Edukacja Wczesnoszkolna 2017/2018 nr 3

Nowy produkt

Edukacja Wczesnoszkolna 2017/2018 nr 3

Ostatnie egzemplarze!

Dostępność:

20,00 zł

   „Edukacja Wczesnoszkolna” jest kwartalnikiem przeznaczonym dla studentów i nauczycieli klas I–III. Czasopismo ma charakter dydaktyczny,
z położeniem akcentu na współpracę środowiska naukowego i nauczycielskiego. Redaktorzy i autorzy za cel stawiają sobie inspirowanie nauczycieli klas I–III do organizowania aktywizującego dzieci środowiska uczenia się. Każdy numer redagowany jest pod kierunkiem nauczycieli akademickich lub doradców metodycznych i recenzowany przez specjalistów z danego obszaru tematycznego.

   W czasopiśmie znaleźć można stałe działy, w których – w związku z tematem przewodnim numeru – publikują zaproszeni przez redaktora autorzy:

1. Teoretyczne podstawy edukacji wczesnoszkolnej.

2. Doświadczenia i projekty.

3. Scena szkolna/Scenariusze zajęć.

4. Język angielski w edukacji wczesnoszkolnej.

5. Recenzja.

6. Bibliografia tematyczna.

Większość numerów zawiera materiały metodyczne, które w gotowej do wydruku postaci można odnaleźć na naszej stronie www.wydped.pl


POLECAMY:

Najlepszym rozwiązaniem wykreowania twórczego scenariusza dla klasy jest czerpanie z życia samej szkoły i próba stworzenia tekstu na podstawie sytuacji codziennych, które przydarzają się dzieciom w przestrzeni szkoły, a także wykorzystywanie tekstów i struktury samych zabaw, aby powstały ciekawe dialogi sceniczne.
(więcej – K. Jurczyńska, Parateatralność działań szkolnych..., s. 7)

Stopy do stóp, łokcie do łokci. Uczniowie stają w kole, poznają imiona osób z prawej i lewej strony i podają sobie dłonie, to będą ich przyjaciele od dłoni. Następnie zmieniają miejsce i stykają się stopami z osobami, które tam stoją, wymieniając się jednocześnie informacją o imieniu (i ewentualnie jakiejś pasji).
(więcej – M. Kościańczuk, Drama w edukacji wczesnoszkolnej, s. 19)

„Udramatyzowanie” ćwiczeń językowych może odbywać się m.in. poprzez ćwiczenia językowe typu „miming”, w których określone ruchy ciała, gesty i miny są przypisane do określonych słów. Dzieci wykonują je podczas słuchania fragmentu historyjki lub zdań wypowiadanych przez nauczyciela.
(więcej - A. Szplit, Podramatyzujmy w szkole..., s.85)

ISSN: 2544-2651
LICZBA STRON: 112
OPRAWA: miękka
FORMAT: A5

Powiązane

Powiązane

EW – 2017/2018