Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Zobacz więcej

Szczegóły produktu

Edukacja Wczesnoszkolna 2017/2018 nr 4

Nowy produkt

Edukacja Wczesnoszkolna 2017/2018 nr 4

Ostatnie egzemplarze!

Dostępność:

20,00 zł

   „Edukacja Wczesnoszkolna” jest kwartalnikiem przeznaczonym dla studentów i nauczycieli klas I–III. Czasopismo ma charakter dydaktyczny,
z położeniem akcentu na współpracę środowiska naukowego i nauczycielskiego. Redaktorzy i autorzy za cel stawiają sobie inspirowanie nauczycieli klas I–III do organizowania aktywizującego dzieci środowiska uczenia się. Każdy numer redagowany jest pod kierunkiem nauczycieli akademickich lub doradców metodycznych i recenzowany przez specjalistów z danego obszaru tematycznego.

   W czasopiśmie znaleźć można stałe działy, w których – w związku z tematem przewodnim numeru – publikują zaproszeni przez redaktora autorzy:

1. Teoretyczne podstawy edukacji wczesnoszkolnej.

2. Doświadczenia i projekty.

3. Scena szkolna/Scenariusze zajęć.

4. Język angielski w edukacji wczesnoszkolnej.

5. Recenzja.

6. Bibliografia tematyczna.

Większość numerów zawiera materiały metodyczne, które w gotowej do wydruku postaci można odnaleźć na naszej stronie www.wydped.pl


POLECAMY:

Dziecko jest w stanie samo rozwiązać problem, jeśli mieści się on w jego strefie aktualnego rozwoju (SAR). Ale z pomocą dorosłego lub bardziej doświadczonego dziecka jest w stanie zrobić więcej – rozwiązać problem, który mieści się w jego strefie najbliższego rozwoju (SNR).
(więcej – M. Skura, M.Lisicki, Jak organizować edukację matematyczną..., s. 7)

Pięcio- i sześciolatki zaczynają rozumieć, że kwota, jaką płacimy za dokonany zakup, powinna być równa jego cenie, a dzieci siedmio- i ośmioletnie rozumieją, że sprzedawca wydaje resztę w momencie, gdy kupujący przekaże mu kwotę większą, niż cena zakupionego towaru.
(więcej – B. Bugajska-Jaszczołt, N. Ludynia, Edukacja ekonomiczna dzieci..., s. 28)

Szczególną rolę w aktywizowaniu uczniów na zajęciach edukacji matematyczno-przyrodniczej odgrywają gry i zabawy dydaktyczne. Aby spełniały one swoje zadanie, dzieci muszą być zaangażowane, ciekawe i aktywne w podejmowanej działalności.
(więcej – K. Pluta, Matematyka w przyrodzie…, s. 51)

ISSN: 2544-2651
LICZBA STRON: 112
OPRAWA: miękka
FORMAT: A5

Powiązane

Powiązane

EW – 2017/2018