SPIS TREŚCI
1. Od fascynacji do metody – bliżej metody
Aleksandra Wachowiak
Korelacja, integracja czy nauczanie kontekstowe?
Maria Nagajowa
O temacie i celu lekcji. Uwagi metodyczne
2. Więcej polszczyzny
Maria Wolan
Przywróćmy ćwiczenia ortofoniczne!
Anna Guzy, Honorata Pilzak
Kaligrafowanie może być ciekawe (projekty lekcji)
3. Projekt – lektura szkolna
Danuta Bula
Dla każdego cząstka pomarańczy, czyli nauka pokonywania egoizmu w Tajemniczym ogrodzie F. H. Burnett
Anna Kołodziej
W rajskich i tajemniczych ogrodach
Krzysztof Nurkowski
Świat w ogrodach
Justyna Miernik, Joanna Piasta-Siechowicz
Książka a adaptacja filmowa Tajemniczy ogród F. H. Burnett – Tajemniczy ogród A. Holland
4. Polonistów lektury (nad)obowiązkowe
Monika Wojteczek
"Rękopis duszy"
5. Tematy, kierunki, inspiracje, opinie
Danuta Bula, Jadwiga Jawor-Baranowska
Poznać i wyrazić siebie, czyli odczytanie Marcina Kozery w czasach eurosierot
Twórcy numeru
ISSN: | 1642-8749 |
OPRAWA: | miękka |
LICZBA STRON: | 112 |
FORMAT: | A5 |