1. Od fascynacji do metody – bliżej metody
Danuta Bula, Bernadeta Niesporek-Szamburska
Praca pisemna ucznia – poprawianie i recenzowanie
Ewa Orlińska
Ad fontes, czyli polonista uczy w szkole
2. Więcej polszczyzny
Kazimierz Ożóg
O językowej agresji i przemocy w szkole
3. Projekt: lektura szkolna
Danuta Bula, Jadwiga Jawor-Baranowska
Co wiemy o uczuciach i emocjach, czyli polonista uczy opisu przeżycia wewnętrznego
Sylwia Sowińska
Zanim padnie polecenie: Napisz opowiadanie…
4. Na poczet kolejnej reformy
Joanna Piasta-Siechowicz, Magdalena Borowiec
Ocenianie prac pisemnych i jego konteksty
5. Polonistów lektury (nad)obowiązkowe
Jolanta Pasterska
Wielokulturowość stała się faktem…
Agnieszka Kastelik-Herbuś
Jak mówić w domu i w szkole? Pozytywna recenzja wywołującego sceptycyzm poradnika
6. Tematy, kierunki, inspiracje, opinie
Joanna Piasta-Siechowicz
Czytanie podstawą sukcesu jednostki we współczesnym świecie
Ewa Orlińska
Chopin, Który „naczelnym” u nas jest artystą…
Anna Wileczek
Zagrajmy w… grzeczność
ISSN: | 1642-8749 |
OPRAWA: | miękka |
LICZBA STRON: | 112 |
FORMAT: | A5 |