Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Zobacz więcej

Szczegóły produktu

Język Polski w Szkole Podstawowej 2017/2018 nr 4

Nowy produkt

Język Polski w Szkole Podstawowej 2017/2018 nr 4

Dostępne tylko w wersji elektronicznej.

Więcej szczegółów

Dostępność:

7,00 zł

   Kwartalnik „Język Polski w Szkole Podstawowej” łączy myśl akademicką z praktyką nauczyciela. Ukierunkowany na prezentację najnowszych edukacyjnych rozwiązań proponuje nauczycielom języka polskiego m.in.:

  • materiały metodyczne: scenariusze lekcji, także cykle, z lekturą, zbiorem zadań i ćwiczeń ukierunkowane na kształcenie umiejętności odbioru, wykorzystania, analizy i interpretacji tekstów kultury oraz tworzenia wypowiedzi,
  • pomoce: karty pracy, testy, sprawdziany, teksty przewodnie, autorskie narzędzia metodyczne, materiały przygotowujące do sprawdzianów zewnętrznych,
  • scenariusze zajęć pozalekcyjnych, programy i projekty integrujące treści przedmiotowe,
  • artykuły naukowe: źródłowe, przeglądowe, polemiczne, szkice krytycznoliterackie,
  • opisy i analizy zagadnień: polityka oświatowa, diagnostyka edukacyjna i ewaluacja, realizacja PP, innowacje pedagogiczne, autorskie programy nauczania,
  • rekomendacje aktualnej literatury przedmiotu, informacje o ważnych wydarzeniach środowiskowych.


POLECAMY:

Celem projektu jest próba pokazania uczniom dramatu w sposób ciekawy, a zarazem wyczerpujący, zgodny z treściami podstawy programowej. Cykl składa się z trzech scenariuszy lekcji, tekstu sprawdzianu weryfikującego znajomość lektury wraz z odpowiedziami, czterech kart pracy oraz dwóch gier edukacyjnych.
(więcej – Z. Krótki, Jak analizować „Dziady”…,s. 7)

To scenariusz lekcji, w którym pozwalamy uczniom zakodować informacje za pomocą modelu/rysunku, by, korzystając z niego, stworzyli własną myśl, bliską uczniowskim doświadczeniom, wyrażoną za pomocą języka.
(więcej – K. Kotlarz, Do których sytuacji z mojego życia nawiązują bajki?..., s. 50)

Marzenia w rozmarynie to zestaw ćwiczeń przeznaczonych dla uczniów klasy VIII. Artykuł składa się z czterech kart pracy poświęconych I części opowieści S. De Mari Ostatni elf. Uczniowie, pracując z tekstem, doskonalą umiejętność czytania ze zrozumieniem, wyszukiwania niezbędnych informacji oraz posługiwania się wiadomościami z zakresu świadomości językowej.
(więcej – U. Wykurz, Marzenia w rozmarynie. Zestaw ćwiczeń…, s. 57)

ISSN: 2544-2635
LICZBA STRON: 112
OPRAWA: miękka
FORMAT: A5

Powiązane

IV–VII – 2017/2018