Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Zobacz więcej

Szczegóły produktu

Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane 2005/2006 nr 4

Nowy produkt

Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane 2005/2006 nr 4

Zeszyty Kieleckie

pod redakcją Zdzisława Ratajka

Dostępne tylko w wersji elektronicznej.

Więcej szczegółów

Dostępność:

6,67 zł

SPIS TREŚCI

Od redakcji

TEORETYCZNE PODSTAWY EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Mirosława Parlak

Środowisko jako źródło wiedzy i aktywności dziecka w młodszym wieku szkolnym

Zofia Okraj

Społeczne i intelektualne aspekty przygotowywania uczniów w młodszym wieku szkolnym do uczestnictwa w dyskusji

Elżbieta Zyzik, Mirosława Parlak

Rola wycieczki w poznawaniu otaczającego świata

Małgorzata Piotrowska-Pająk

Wykorzystanie dziedzictwa kulturowego regionu w pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym

DOŚWIADCZENIA I PROJEKTY

Mirosława Parlak, Elżbieta Zyzik

Formy kontaktów uczniów klas początkowych z otaczającym środowiskiem

Beata Korus

Jak można wykorzystać metodę projektów do realizacji treści społeczno-przyrodniczych w klasach I-III

Jolanta Rosner, Jolanta Bartmanowicz

Scenariusz imprezy – „Ekopiknik”

Wioletta Muszyńska

Turniej wiosenny – potrafię, umiem, wiem

 

SCENA SZKOLNA

Anna Szkolak

Scenariusz zajęć dla klasy I

Iwona Gil

Jak należy dbać o zdrowie? – fragment scenariusza zajęć dla klasy II

Anna Antoniak-Lipiec

Scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy II z wykorzystaniem metod aktywizujących

Alina Dymińska

Scenariusz zajęć zintegrowanych dla klasy III

 

BIBLIOGRAFIA I RECENZJE

Anna Klimaszewska

Przegląd literatury dotyczącej rozwoju dziecka na tle środowiska społecznego i przyrodniczego

Mirosława Parlak

„Klucze dydaktyczne rozpoznawania wybranych elementów środowiska przyrodniczo-kulturowego Polski” – recenzja

Małgorzata Kwaśniewska

Mirosława Parlak – „Edukacja ekologiczna w procesie kształcenia wczesnoszkolnego – założenia, program, propozycje metodyczne” – recenzja

ISSN: 0239-7579
OPRAWA: miękka
LICZBA STRON: 112
FORMAT: A5

Powiązane

NP – 2005/2006