Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Zobacz więcej

Szczegóły produktu

Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane 2006/2007 nr 1

Nowy produkt

Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane 2006/2007 nr 1

Zeszyty Kieleckie

pod redakcją Zdzisława Ratajka

Dostępne tylko w wersji elektronicznej.

Więcej szczegółów

Dostępność:

6,67 zł

SPIS TREŚCI

Od redakcji

TEORETYCZNE PODSTAWY EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ

Paweł Kurtek, Renata Kurtek
Adaptacja dziecka do szkoły jako zadanie rozwojowe

Małgorzata Stawiak-Ososińska
Jak pomóc dziecku zaadaptować się w szkole?

Agnieszka Kaczmarczyk
Rola nauczyciela w procesie adaptacji dziecka do szkoły

Alicja Korzeniecka-Bondar
Kompetencje emocjonalne nauczycieli edukacji elementarnej a problemy związane z adaptacją uczniów

Elżbieta Lisowska
Dobór uczniów do oddziałów klasy pierwszej w szkołach podstawowych

Magdalena Pitala, Ewa Srebro
Fobia szkolna: co robić, kiedy dziecko boi się iść do szkoły?

DOŚWIADCZENIA I PROJEKTY

Agnieszka Mazur
Zaburzenia emocjonalne u 7-letniej dziewczynki w procesie adaptacji do sytuacji szkolnej

Anna Stawecka
Mandala jako forma przezwyciężania zaburzeń emocjonalnych dzieci rozpoczynających naukę szkolną

Izabela Dębicka
Dziecko u progu nauki szkolnej – założenia metodyczne zajęć muzycznych z wykorzystaniem wybranych technik muzykoterapii

SCENA SZKOLNA

Małgorzata Kowalczyk
Zanim zostaniesz pierwszakiem

Anna Jaworska, Dagmara Dziuła, Justyna Soboń, Jolanta Kozieł, Bożena Kołodziej
Program zajęć adaptacyjno-integracyjnych dla klasy I

Anna Stawecka
Przykłady tworzenia mandali

REFLEKSJE FILOZOFA

Janusz Czetwertyński
Pierwszy dzień

BIBLIOGRAFIA I RECENZJE

Anna Klimaszewska
Wybrana literatura, dotycząca adaptacji dziecka w szkole

Agnieszka Kaczmarczyk
„Adaptacja szkolna siedmiolatków”, Dorota Klus-Stańska – recenzja

Irena Stańczak
„Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej” – recenzja

ISSN: 0239-7579
OPRAWA: miękka
LICZBA STRON: 112
FORMAT: A5

Powiązane

NP – 2006/2007