Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Zobacz więcej

Szczegóły produktu

Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane 2007/2008 nr 4

Nowy produkt

Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane 2007/2008 nr 4

Zeszyty Kieleckie

pod redakcją Zdzisława Ratajka

Dostępne tylko w wersji elektronicznej.

Więcej szczegółów

Dostępność:

6,67 zł

SPIS TREŚCI

Od re­dak­cji

TEORETYCZNE PODSTAWY EDUKACJI MATEMATYCZNEJ

Od rzeczywistości do matematyki

Gustaw Treliński
Matematyzowanie jako wiodąca strategia nauczania matematyki w integralnym systemie kształcenia

Beata Bugajska-Jaszczołt
Trudności językowe związane z badaniem sytuacji realistycznych

Monika Czajkowska
Blokady emocjonalne w procesie rozwiązywania zadań tekstowych

Gustaw Treliński
Realistyczne nauczanie matematyki

Gustaw Treliński
Działania prowadzące do wyuczania bezradności matematycznej

DOŚWIADCZENIA I PROJEKTY

Urszula Trelińska
Planowanie integrowania edukacji. Zagadnienie doboru i precyzowania celów

SCENA SZKOLNA

Urszula Trelińska
Wypracowywanie koncepcji zajęć zintegrowanych na przykładzie dnia aktywności ucznia w klasie drugiej

Gustaw Treliński
Dyktando matematyczne

WIEŚCI ZE ŚWIATA

Małgorzata Stawiak-Ososińska
Ku samodzielnemu odkrywaniu matematyki

REFLEKSJE FILOZOFA

Janusz Sytnik-Czetwertyński
O sposobie istnienia pojęć matematycznych

BIBLIOGRAFIA I RECENZJE

 Anna Łojek
Przegląd literatury na temat współczesnej edukacji matematycznej

 

Agnieszka Zioło
„Kształcenie zintegrowane na etapie wczesnoszkolnym. Rola edukacji matematycznej” – recenzja książki: H. Siwek

 

Elżbieta Zyzik, Mirosława Parlak
Recenzja książki U. Oszwy, „Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych. Problem diagnozy i terapii”

 

Elżbieta Zyzik, Mirosława Parlak

D. Klus-Stańska, A. Kalinowska – „Rozwijanie myślenia matematycznego młodszych uczniów” – recenzja

 

Małgorzata Kwaśniewska

Szkoła w perspektywie XXI wieku



ISSN: 0239-7579
OPRAWA: miękka
LICZBA STRON: 112
FORMAT: A5

Powiązane

NP – 2007/2008